30 Nisan 2008 Çarşamba

İstanbul' da takılıp kalmak...

Evimizde birşeyler yapıyoruz da bloga yazmıyorum sanmayın sakın. Fena halde İstanbul'da takılıp kaldık :(

Bir önceki yazımda söylemiştim hedefimiz geçen haftasonu İzmir'e gidip evin tadilatını başlatmaktı ama maalesef bir yandan eşimin işleri bir yandan da bana musallat olan grip yüzünden henüz gidemedik. Temennimiz 10-11 Mayıs'da gidebilmek.

Bu arada gitmeden önce cumartesi günü pimapenler (ahşap görünüşlü pimapen yapmayı düşünüyoruz) ve alt katın zemini için taş veya seramik alternatiflerine bakmak için biraz gezeceğim sonuçlarını gitmeden yazarım :)

Ha bir de bahçe kapısı için aşağıdaki yamuk yumuk kapıyı beğendik desem :) Kapının üstündeki çiçekli kısımlar değilde ana dikmelerdeki yamuk yumuk hal çok hoşumuza gitti. Bu kapıdan esinlenerek bir şeyler yaptıracağız sanırım.



Şimdilik bu kadar sadece merak edip bana mesaj yazanlara ses vermek istedim.

Hiç yorum yok:

 
Clicky Web Analytics